Betulturkmen valla gerçek besin olmayanlardan tükettiğim tek şey dondurma, onun dışında hiçbir paketli ürün yemiyorum. Meyve ve sebze çok tüketiyorum. Bir de köpeğim var sabah akşam 1er saat yürüyüş yapıyorum onun etkisi çok sanırım, mesela bugünkü yürüyüşten sonra sadece git gel dahil 400 kalori yakmışım. Akşam 9’dan sonra dondurma dahil hiçbir şey yememeye çalışıyorum bunlar destekliyor sanırım