Betulturkmen Hafta ma girdim arkadaşlar yolun yarısına geldik. Nasıl hissediyorsunuz çabuk geçiyor sanki zaman 😊 ben 4 kilo almışım sizler de durumlar nasıl ❤️🌺
Ask-bebegim Betulturkmen 18+2 3 buçuk kilo almışım tetenoz vuruldum onun harici çok şükür. Sıcaklar geldi o biraz mahvediyor
turkuaz_ Betulturkmen 20. Haftamda 8 kilo almıştım şuan 22 den gün alık heyecanlıyım tabiki tekmişlerle uyanıp tekmiilerle uyuyoruz
Betulturkmen Ask-bebegim yaaa bana 20. Haftanı doldurunca gel dedi tetenoz aşısı için. Kötümüydü peki aşı herkes kötü yapıyor insanı diyor.
Aleynagunal Ask-bebegim bende yarın 16 oluyorum aşılar ne zaman basliyor beni daha aramadı hemşire çünkü aricaklarini soylediler
Betulturkmen Cananpekfe kız yavaş git son haftalar daha çok alınıyor zaten kontrollü git sağlıkla gelsin bebiş🌺
Betulturkmen turkuaz_ sende hızlı kilo almışsın kuzum dikkatli git son aylar daha hızlı alınıyor yandık vallahi 😥🌺❤️
Mavibulutt Betulturkmen 20+2 yim bende 4 kilo almışım. Artık tekmelerini hissettiğim için en sevdiğim haftalar :)
Aysee1123 Betulturkmen 22+6 🦄 1,5 kilo aldım. Zaman su gibi hiç birşey anlamadım ne zaman bu kadarlık olduk 🤷♀️
Yareneylul Betulturkmen kasık krampları dışında iyi gidiyor canım bizde 20nci haftadyz hareketleri artık hissediyorum kilo almdm henüz ama karnım çıktı artık hamile olduğum belli oluyor
Betulturkmen Yareneylul bende çok olmuyor kasık krampı arada bir oluyor. Evet benim göbekte gayet ben burdayım diyor 😂
Yyemus Betulturkmen 20. Haftadayım +5 kilo, tetanozdan ötürü 2 gündür kol ağrısı ve arada kasık acım var. Şükür başka problemimiz yok karnım da epey çıktı artık🙃🌺
Elifcanblt 20+5 im bende 4 kilo almışım. Biraz tansiyon problemi yaşadım tahlillerimde pek iyi çıkmadı 27 sinde detaylı için doktor kontrolüm var doktor çağırdı, onun dışında iyiyiz çok şükür 💕🥰
Betulturkmen Elifcanblt geçmiş olsun canım. Evet bende bayramdan sonra gideceğim detaylı ultrasona. Hepimiz temiz sonuçlar alıp güzel doğumlarla alalım kucağımıza insallah 🌺
PamushVeAnnesi Betulturkmen bende 19 haftaligim canım. Hızlı geciyor gibiiii, geçmiyor gibii bilemedim. Hamileliğin tadını çıkarıyorum.
Ask-bebegim Betulturkmen yok canım baştan assa evimin temizliğini yaptım vurulduktan bigun sonra ama akşamı kolumu kaldiramadim 😃 bugün daha iyi çok şükür. Tetenoz aşısı zor bulunuyormuş sağlık ocağı hemşire gelmişken vurayım dedim 18.haftadan sonra vuruyoruz dedi doktoruma gitmiştim 17.haftada istediğinde vurulabilirsin demişti oyuzden vuruldum
Cananpekfe Betulturkmen buradakileri okuyunca ben ne kilo almışım diyorum yaaa , Allah Allah diyorum yandık galiba . Ama aç kalıyorum diğer türlü
turkuaz_ Betulturkmen evet ya 50 kilo ile hamile kaldım neyseki çok kilom yoktuda zorlanmıyorum daha kilolu oldaydım napardım