Gulce-35 Esenturgay inşallah 🤲 çok stres yapıyorum yaa iyiydim bugüne kadar gönül Dağı izledim deli gibi çığırıyolar bi panik oldum tekrar 😃
Gulce-35 Nflsysl4 amin bnde çok sık çıkıyorum 😃 daha tuvalletten çıkmadan tekrar tuvaletim geliyo çok garip bişey
SimgeGktg Esenturgay Ben de 38+0 oldum Sanirim bayramdan sonraki iş gununde sezeryan doğum gerçekleşir. ¾ temmuzda. Günüm de 9 Temmuzda doluyor. İnşallah bayrami sancısız sıkıntısız geçiririm. Zorunlu sezeryan ikinci gebelikten sebep.🤲🥺
Melikenl Esenturgay 38+5 gelen giden yok. Çatı muayenesi de oldum ama o da doğumu tetiklemedi. Bekliyoruz beyimizin keyfini 😄
Melikenl Nflsysl4 38+3 te bende de 2 cm açıklık vardı. Nst de de sancı çıktı. Ama ben hissetmiyorum dedim. Sonra eve gönderdiler. Şuan 38+6 ama hiç doğum belirtisi yok
Esenturgay Melikenl aaaaa açıklık var ve hissetmedin mi ? 🥺 çok ilginç ya benimde öyleyse diyorum hep