MerveSoner45 abla benim yaş daha 24 🤦🏻♀️😂 8 senedir bekliyoruz tüp bebek, aşılama falan filan derken bu kendiliğinden oldu 🥹 Rabbimden gelen her şeye bin şükür ama Aralık’ta öğrendik Şubat’ta depremler oldu, 6 ay doldu şükür dedik eşim kalp krizi geçirdi stent takıldı, onu toparladık iyi şükür dedik, bende tansiyon çıktı falan filan henüz 30+1iz bebemin şimdiden görmediği kalmadı 🤦🏻♀️🥹 elhamdülillah Rabbimden her gelene 🥰