MerveSoner45 35. Haftada akşam televizyon izlerken bi anda ekranın yarısını görmemeye başladım. Tuzlu ayran falan içtim ama yok 45 dk oldu düzelmedi. Eşim doktoruma yazdı. Nolur nolmaz acile gidin deyince gittik bi ölçtüler 7/3 beyin mr falan çektiler sıkıntı çıkmayınca iki kolumdan birden serumu hızlı gönderdiler sonra 11/6 ya çıktı. Ama aniden yükselince de baş ağrısı halsizlik uyuşukluk oldu. Aptal gibi oldum resmen. Doktorum tansiyon aleti aldırdı sürekli kontrol et o kadar düşmesine izin verme falan dedi. O günden beri 9a düşer düşmez hemen domatese tuz ekip yiyorum yada tuzlu ayran yapıyorum. Zaten ayrana attığın tuzu hissetmeyince direk anlıyorsun fazla düştüğünü. Şükür bu hafta sıkıntı yaşamadım sıcaklardan insan bişey yemek istemiyor biraz ondan da oluyor sık sık yemek lazım en azından kuruyemiş dondurma meyve yoğurt gibi ara öğünler yapmak lazım. Geçmiş olsun sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻