minikoannesi123 Medine_yasar05 sizinki yine iyi 😁😁 benimki 37. Haftadan beri resmen kasları çatık ve sinirli sinirli duruyor yavrum 😁😁
AyFa1608 tazegebe58 o el öyleyse hep kalır😅 benim kızım da hep böyleydi şimdi emerken bile eller kollar böyle. Uyurken emerken tepinirken hep 😅
Deletedmom_116 Sevval0308 Benimki orta parmagini anlina koymuş dusunuyodh sjsjsj 😂😂😂ve doğduğu ilk gün el hareketi çekti babasına resmen sbsjsj
Sevval0308 Deletedmom_116 nerde edep terbiye 😂😂😂Z den başka bir kuşaklar bunlar bacım agsgsgsg şaka Maka Allah hayırlı gunlere koysun
DuyguKays Medine_yasar05 ben patlicanlı börek yemiştim de gitmiştim bi gör suratı memnuniyetsiz mutsuzzz 😂😂
tazegebe58 Portredekitirtil zaten bu düşünme pozundan sonra biz yüzünü açsın derken bir de ayağıyla yüzünü kapattı 😂