Kanarya Gyed 25de evlendim💞 27de oğluşumu kucağıma alacağım👶🏼 Tamda istediğimiz vakit nasip etti rabbim🙏
Esilaminel Gyed 31 yaşında hamilelik geç mi benim kategorim ne oluyor acaba 😀 38 yaşındayim ilk hamileligim... Saglikla kolaylikla kucaginiza almaniz dilegiyle⚘
Neylin Esilaminel biz aynı kategorideyiz sanırım 😬bende 40 yaşındayım ve ilk hamileliğim ,cevabını bulursanız benimle de paylaşın ki bende kategorimi bileyim 😜❤️
Yalinn8 Neylin Esilaminel ben de 31 im, ilk gebelik, farkindaligi daha yuksek yaslardayiz, artisi olur eksisi olmaz die dusunuyorum, en guzel kategori iste😉
Bsrmhmd İlk oğlumu 16da evlenip 17 de kucağına aldım şimdi ikinci gebeliğim 19zum veeeee 20 girdim rabbim bu evladimida sağ salim kucağı ma almayı nasip etsin AMİN
Agg0207 21de hamile kaldım 22de kucagıma alıcam inşallah 💕yaşın çokta bi önemi yok bence önemli olan bilinçli olmak güzel duyguları gerçekten kalpten hissetmek
omerhalis Gyed baya cesaret aynen bende saskinim kendime nasip canim 13 yasinda oglum birazda iyi cunku herseyini kendi yapiyo artik ben cogunlugu bebekle daha iyi ilgilenirim