Nurgul8 Esenturgay kendisi bu hafta içi alacaktı beni ben uzattirdim arefe günü gel dedi o olmazsa nöbetçi doktorlar olur heralde
Esca Eliyy 38+5 ama ne belirti ne ağrı bisey yok bazen dizlerimde bi sızıntı hissediyorum bir de karnım taş gibi oluyor🤔
Minyonz Bizde 38+3 olduk. Gelen giden yok. Ara ara adet ağrısı tarzi agrilarim oluyor ama hemen geçiyor. Doktorum persembe gunu ultrasonla bakıp açılma yok demişti kanala da girmemiş 😄 ne zaman gelecek beyimiz heyecanla bekliyoruz 🥰