Ben de 38+2 yim çarşamba günü çatı muayenesi oldum o günden sonra nişanım geldi ve otururken ayağa kalkınca aniden sıvı geliyor azar azar iç çamaşırım ıslanıyor ve arada regl ağrısından şiddetli ağrım oluyor belime vuran bebek hareketleri var takip ediyorum sürekli ama yaşayan var mı bu durumu aranızda