FatimaNur51 2 gündür hastanede yatıyorum tansiyonum yüksek ilaçla düşürmeye çalışıyorlar. 36+6yım Doktor max 10 gün doğum için bekleyebiliriz dedi.Aranızda preeklempsisi olup suni sancı ile normal doğum yapan var mı ?
tlhmrv FatimaNur51 tansiyon problemi heleki böyle zehirlenme durumu varken normal doğuma onay vermiyorlar ki sen nasıl yapacaksın pıhtı atma ihtimali tansiyon düşmeme ihtimali oluyomus sezaryane alıyolar direk bnde sezaryen oldum zehirlenmeden 36-5 de
imren_melinarya FatimaNur51 tansiyonunuz kac cikiyor acaba bende devlet hastanesinde 34 te cikti 1 hafta yattim suni sanci verip normal dogumu deniceklerdi ama tansiyonumun cikmama ihtimali yoktu 21 i buluodu bazen kabul etmedim riskli oluyor eger tansiyon cikarsa 35+4 tu sezeryan oldum ozelde kuvoze girmedi cok sukur
WiseMom https://forum.mutluanneleriz.com/d/1570286-preeklampsigebelik-zehirlenmesi-surecim-dogum-ve-bilinmesi-gerekenler/55 Preeklampsi doğum hikayemi ve yapılmasının faydalı olduğunu deneyimlediğim listem bu linkte mevcuttur, geçmiş olsun, inşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın🙏🏻
Ummudogan FatimaNur51 36. Haftadasin korkma. Ben 30. Haftada yaptım. 1380 gramdi. Kuvezde kaldı. 2 kilo üstüne kuvezde filan koymuyorlsr eğer ekstra bı sıkıntı olmazsa
FatimaNur51 Ummudogan şuan 38in dolmasına 2 gün var kendi isteğiyle gelmesini bekliyoruz. Yoksa suni sancı vereceklermiş
Syma_07 FatimaNur51 24 saatlik idrarın kaç çıktı idrarda protein kaç çıktı benimde tansiyonum iyi suan
FatimaNur51 imren_melinarya sizinki baya yükseliyormuş benim o kadar yükselmedi. 15/10 14/9 oldu en fazla. Fakat tansiyonum yüksekken gözlerimin önünde sinek uyuşması gibi böyle cisimler uçuşuyordu. Sanırım tansiyonum aşırı yüksek olmadığı için normal doğum yapabilirsin dedi doktor