Eybikk Kızlar bugün bebiş doğdu butonum geldi , az bir vaktim kaldığını hissediyorum , ağırlaştım ama heyecanı herşeye bedel . Sizde durumlar nasıl beklemeler nasıl gidiyor 🥰
Eebb Asli-can Anneyimbennanne en erken 34 hafta da bebeğin doğması istenıyor bebeğim 31 hafta da gelmek istedi doktor çok erken en az 34 hafta olmalı çünkü bebek anne karnında daha sağlıklı ve hızlı gelısırken kuvezde daha yavaş gelısıyor
dilay_06 Eybikk uykulu hissediyorum yürüyüş yapıyorum muz sade maden suyu tüketiyorum günlük olarak yaşamaya çalışıyorum
Eybikk Ozoooo birşey kalmamış ya son haftalar çabuk geçiyor diyorlar öyle mi gerçekten 🤭 bizde gelişim olarak şuan 35+3 görünüyoruz ama bana zaman geçmiyor
Ozoooo Eybikk benim 37 gözüküyor 🫣 39 da alacaklar zaman geçiyor ya hiç anlamadım bu hamilelikten ikinci olunca 😘😁
Eybikk Ozoooo maşallah canım benim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 💕🫶🏻 Benim ilk gebeliğim sanırım ondan bana zaman geçmiyor gibi geliyor 😅
Sym4 Ozoooo ya ben 34+5 te gittiğimde ultrason kağıdında 38+5 yazıyordu tamam zaten doktor iri bebek kilosu bi tık fazla baş 3 hafta ilerde dedi ama 4 hafta mı farkediyor şimdi
Eybikk dilay_06 yürüyüş yaparken ben artık çok zorlanıyorum nefes nefese kalıyorum ama normal istediğim için devam etmem lazım yanı sıra ağrılar hiç bitmiyor uyku var ama uyuyamıyorum 🫣