Bet1 Minmini ilk ogkumda da sezeryan olmuştu 3. Gün gelmişti. Şimdi dün gene ikinci sezeryanimi oldum bebiş kuvezde. Gene henüz sütüm yok ama inşallah gelecek stres yapmamak önemli
Zeynebtahir Minmini gayetde süt geliyor, ama ne hikmetse hastane mama verelim diyor hic kabul etmeyin cocuk ac dogmuyor zaten. En fazla sabah dogduysa aksama gelir eme eme