Minmini Ben bunun biraz da psikolojiyle alakalı oldugunu düşünüyorum. Kendimce kendime de kanitladim. Sezeryan oldum. Hamilelikte hiç sıvı vs de gelmedi. Ama bebegi kucağıma aldığım andan beri sadece göğsüme tuttum emzirdim. O cekebildigini çekti. İlk günler bez sayımız da çok iyiydi ama gözümle sütü görmedim hiç ilk 2 gün. Sonraki günler de elimle sıktığımda görmeye başladım. Yani gelmicek diye düşünmeyin siz goremezsiniz ama bebek cekiyo sütü