tatlibebegim_ Minikmucizelere balıkesirin bi ilçesi bende pzt günü aşılamanın 12.günü oluyor çatlatma iğnesininde 14.günü net sonuç verir dimi
Minikmucizelere tatlibebegim_ canim asilamayi tam bilmiyom ama burda okuduklarim kadariyla 12. Gunu mu ne yapiyolardi inşallah güzel sonuçlar alırsın 🙏🙏💖
tatlibebegim_ Kbrgrc sevgi hastanesine pazartesi günü yarın yani kan testi vermeye gidicem yaparlar mı açık mı boşa gitmeyeyim acil bölümüne mi gitmeliyim nasıl olcak
tatlibebegim_ mrvsrcn bugün yaptığımda test çok silikti flaşla zor gördüm yarın tekrar yapıcsm bakalım koyulaşma var mı sizce gebelik var mı
mrvsrcn tatlibebegim_ bende ilk 12.günün sabah mı yaptım yoktu flaşla bakmıştım görünüyordu ama yok değil dedim çünkü artık kafayı yemiştim testlerle uğraşmaktan akşamına yaptım silik çizgi çıktı ertesi sabah yaptım koyulaştı ama kaset testti hep yaptıklarım
tatlibebegim_ mrvsrcn yaa ben erken gebelik testi yaptım çıkmadı tamamen negatife dönmüş kanda pozitif çıkar mı ki aşılamanın 10.günündeyim çatlatma iğnesininde 12.günü
tatlibebegim_ Kbrgrc aynen bende mecbur oraya yaptırcam bugün aşılamanın 10.günü çatlatma iğnesinin de 12.günü sabah erken gebelik testi yaptım negatif çıktı düne kadar pozitifdi sizce kanda ve testte pozitife dönme ihtimali var mıdır
Kbrgrc tatlibebegim_ hayırlısı olsun hakkınızda ama olsaydı pozitif gebelik testinde çıkardı diye düşünüyorum, vardır vakti saati dua edin bol bol hayırlısını sağlıklısını dileyin Allahtan. Allah gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻
Minervaztrk tatlibebegim_ ben orduda oturuyorum özeller yarın öğlene kadar açık bildiğim kadarıyla orası da öyle olabilir
Kbrgrc tatlibebegim_ yarın öğleye kadar açıktır ama isterseniz kadın Doğumdan randevu alın garanti olsun