Evindar14 bebeğiniz çok küçük bitki çayı vs vermemek lazım evet kimyon gaza iyi geliyor ama sizin içip emzirme ile bebeğinizin alması gerekiyor. Yani hiç olmadı mama içiyorsa bile doktora sorarak gaz damlası verin. Belli olmaz alerjisi vs olabilir. Bazen hiç beklemediğimiz şeylere alerjik reaksiyon gösteriyor bebisler.