Evindar14 tehlikeli değil canım hiç bişe olamdı oğluma tam tersine rahatladı aşşorıya kaçmayın doktorunuza danışın ben sormuştum bi çay kaşığından bişe olmaz demişti çünkü benim kullanmadğım damla kamamıştı ve hiç biri bi işe yaramıyo bundan sonra kendin demelyip içersin öylede çok etki ediyo yemeklerinede bolca at ye bebeğinde gaz olmaz canım evham yapma yani sıkıntı değil tam tersine işe yaramış çovuk rahatlamıştır fazlası tabiki zararlı