Kubra9696 Kivircikkuala Evet canım tek tüpüm kapalıydı çok teşekkür ederim canım benim tez zamanda Allahım sanada nasip etsin♥️
Kivircikkuala Kubra9696 İnşallah bitanem doğal oldu değil mi çok mutlu oldum inan ki canım dualarında bana da dua et 💞💞💞
Kubra9696 Kivircikkuala 2 defa ameliyat oldum son ameliyatımı mayısta oldum sonrada hamile kaldım canım darısı sana olsun inş dualarımdasın🤲🏻♥️
Kivircikkuala Kubra9696 ben Nisan da oldum bir kez oldum sağ taraf rahme çok yakın olduğu için doktor dokunmamış ona sol açık sadece
Kubra9696 Kivircikkuala Gördüğün gibi tek tüp engel değil ben bu ay ovulasyon testi kullandım meğersem ben erken yumurtluyormuşum sende deniyebilirsin canım
Kivircikkuala Kubra9696 hmm anladım kuzum ben bu ay 7.10.13.15.16.18.20.21 günleri değerlendirdim bakalım 💞🫶🏻
Beyaz0172 Kubra9696 ben 31ile öğrendim iki gün sonra tekrar verdim 175 doktorum artışı güzel buldu ve şuanda 4-5 haftalık hamileyim
Kubra9696 Kivircikkuala Ha bu arada bu ayda eşime kuruyemiş kabak çekirdeği vs aldım birde dut pekmezi keçiboynuzu çikolata ve muz yedirdim
mombarbie_ Kubra9696 gayet iyi canım ben biraz erken öğrendim ilk 23 tu 2 gün sonra 80 3 gun sonra 448 oldu
mombarbie_ OnlyBaby ben düzensiz oluyorum 2 aydır o yüzden sat 5 mayıs ama 5 haziranda regl olmadim 7 haziranda yumurtlama oldu yumurtlamadan 10 gün sonra ogrendim