Elfibrhm2609 Esraabrklu benim 27 haftadan beri normal doğum şeklinde 33+1 haftalığız 32.haftamızda kontrole gittik hala normal doğum pozisyonunda bas aşağıda idi doktorum normal diyor şuan doğumun ama çatı muayenesi olmadım daha olacak miyim onu da bu gittiğim de konuşacam doktorumla 34 haftamızda 🌸 inşallah sizin de döner istediğiniz şekilde olur ama ben korkuyorum normal doğumdan o an yapamam edemem felan diye ama hayırlısı bakalım allah hepimizin yardımcısı olsun 🙇♂️
mrvnur deletedmom11 sezaryen sonrası normal doğum yaptıran dr lar var artık, nette ssvd diye grup var araştırın bi isterseniz
Esraabrklu Elfibrhm2609 hayır korkmayın sadece biraz ağrı acı olur sonra hemen toparlaniyorsunuz zaten.Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah
semabrcn bu döndürme işlemi doğum başldığında yapılması gereken bişey yoksa tekrar ters dönebiliyormuş diye biliyorum benim de bebeğim ters ama cesaret edemezdim çünkü eski bir uygulama artık yapılmadığını okudum bikaç yerde. yurtdışında yapılmış videosunu izledim ama güven vermedi bana
Mltm23 Esraabrklu neden illa normal doğum kendinide bebeğinide riske atacak kadar nedir bu normal doğum isteği sağlıklı olsun diye istiyorum diyeceksin peki başvurmayı düşündüğün bu yöntem mi sağlıklı yani sezeryan daha mı kötü hiç anlam veremiyorum sizin gibilere Allah akıl fikir versin
Esraabrklu Mltm23 hayır neden azalıyorsunuz fikrinizi almak istedim bilgi edinmek istedim ..Sormadan nasıl kullanıcaz bu uygulamayı burada okuduğum öyle şeyler çıktı ki ama herkes herşeyi merak ediyor sonucta bunda bişy yok..böyle azarlamak ne haddinize. Sanki ne dedik yahu.
avkbrzmk Ben de insanlarla bu şekilde saygısız nezaketsiz konuşanları anlamıyorum, bazı incelikler ailede kazanılıyor. Bu forumda herkes istediğini sorabilir, cevap verenler de nezaket sınırları içinde cevap vermeli .
Asellim Esraabrklu canım yapma sezaryen olsan nolucak ölüm yok sonunda ama o yöntemle tehlikeli olabilir herşey benimde ters bebeğim 35haftalığım dönerse ne ala yoksa sezaryen olucam napalım bebeğim sağlıklı olsunda
Fadimikow deletedmom11 Siz nerde yasiyorsunuz cunku bende yurt disinda yasiyorum bu dediginiz sistemi asla yapmiyorlar tabikide oncelik normal dogum diyorlar ama cocuk ters gelirse planlanmis sezeryan yapiyorlar yani almanya belcika hollanda fransa boyle
Meyra Ben America da yasiyorum burada da 36.haftada bakiliyor bebek donmediyse masajla dr ceviriyor burada cok normal birsey ama tabiki dr yapiyor
Fadimikow deletedmom11 Valla canim benim arkadas kuzenler teyzemgil hollandada hepsi daha ilk sizden duyuyorum benim kuzen normal olmadi icin ameliyat yapdilar oyle donderme falanda hic duymadim sahsen ben belcikada yasiyorum burda oyle bisey asla yok vede yasak
Dytanne Esraabrklu https://youtu.be/6AM6wDwTjmc. Canım bak sen deyince baktım da youtube. İlk defa duymuştum ve izleyince şok oldum 🙄 doktor ciddi ciddi çevirdi bebeği 😂 bence sen yaptır ama kontrolünden hemen önce yaptır. Üzerine kontrole git ki ultrasonda gör için rahat etsin 😍
Esraabrklu Dytanne değilmi ya ..Ne güzel söyledin 😊 Bakalım nasıl yapıcaz.umarım döner bebiş.sağolun arkadaşlar