Esraabrklu ya bende sezeryandan korkuyrm iki haftadır burda herkes kestirdi kendini şokLardayım tabiki tercih meseLesi ama türkiye doktorLarı normaLLe uğraşmakdan kaçan çok war o yüzden tedirgin oLmamak eLde değiL abLam sezeryan oLdu iki defa üçüncüye hamiLe şmdi we normaL doğrabiLseydim keşke der ikinci çocuğu 13 yaşnda 13 sene sonra tekrar kesiLmek diye diye geçiriyo hamileliği biLmiyorm ben korkuyorm işin asLı normaL oLsn istiyorum