1oguzannesi çok hedıye aldık ve hep ihtıyaçlı hediyeler geldi herseyımız o yüzden hazır denebılır benım seylerım hariç. Yıkama derleme beşiğinin içini yapma kısmına gırmedım bır de dolap eksığım var derken polıkınlık kontrolüme gırıp doktor tarafından yatırıldım. Şu anda hastaneden çıktım tam bır hafta kaldım doğum yapacağım sandım telaş sardı beni hıc bır seyım hazır değildı o yüzden 32 haftam ama herseyını yapıcam yatağını bile. Doktor dinlenme verdi yavaş yavaş yapcam. Durumum aşırı terleme ayaklarımın altı acıyor bazen yatsam olmuyor otursam olmuyor bence herkes en ihtiyaçlı olan şeylerı hazır hale getırsın sonra işler yavaşlıyor