Son haftalar nasıl geçiyor, hazırlık yaptınız mı. Ben daha bugün başladım kıyafet yıkamaya vs . Çabuk yoruluyorum enerjim düşük iştahım tavan yapmış vaziyette ilerliyorum . Engel çıkmazsa normal doğum yapacağım 2. Kez . Ama inanılmaz stres sardı beni 🙄Sizlerde durum ne ?