Tinii_minii_mom Gebelik istiyordum triodleirm dengesizdi dahiliyeye gittim düzeltemedi endokrin yönlendirdi endokrin 2ayda düzelte gebe kaldım endokrin doktoru takibi altındaydım gebelik boyunca her ay gittim hamileyken levotron kullandım Şuan levotron hafta 4 kez 75mg kalan 3gün 100 mg kullanıyorum çok şükür dengede hamilelik boyunca dengede kaldı tabi bu mg lar değişti Şuan 8ayım bitti son ayımdaım dahiliyeye git düzenli canım düzeltemezse beni endokrin yönlendir de ama düzeltir ler