Tinii_minii_mom Ben 1 senedir bebek istediğim için eutrx midir öyle bir ilaç var 25 mg kullanıyordum. 5ten 3e düşmüştü. Ama dün ölçtürdüm 4,5 olmuş yine. 5+5. Haftadayız. Doktor dahiliyeye yönlendirdi
Sevval0308 Tinii_minii_mom benim.hamileligimin ilk.haftasi.cikti gebelik troidi 8.18 di euthrox 75 başladık 9 aydır içiyorum şuan 1.05 felan
Rabissssscee Tinii_minii_mom önceden tiroid sorunum vardı gebelik içinde 8 sene uğraşmıştık 5 haftalıkken öğrendim o zamandan beri kullanıyorum aylık tahlil verip düşüş yükselişe göre doz ayarı yapılıyor 75liğin yarısı ile başladık şuan 50lik içiyorum 30 haftadayım
Elfakca Tinii_minii_mom bende kullanıyorum hatta 75 lik bu haplar özellikle hamilelikte bebeğin beyin gelişimi için çok önemli ilacı doktorun tavsiye ettiği şekilde kullanmayı ihmal etmeyin
Sevcan-1 Kbr45 euthyrox 25 mcg verdi bana canım herkes ilaç kullanma hamileyken dedi o yüzden bir korku oluştu :)
Sevcan-1 Sevval0308 senin baya yüksek çıkmış 3.6 çıktı benim hamilelikte 2 olması gerekiyormuş çok geçmiş olsun
Tinii_minii_mom Sevval0308 benimkide hamilelik sebebiyle 25 mg yetmiyor belliki yükseltilcekkk. Kaçtı 75 mg verdler
Tinii_minii_mom Sevcan-1 yok herkes onu kullanıyormuş zaten duruma göre kademe kademe artıyormuş korkcak bir şey oldugunu sanmıyorum hormon sonuçta
Kbr45 Sevcan-1 bazen ilaç içmemek daha da soruna sebep olabiliyor maalesef 😣 o yüzden doktorumuzun söylediklerine uyum sağlayacağız mecburen🙏🏻
Sevval0308 Sevcan-1 canım.mecbur kullanıyorsun TSH yüksekliği bebek için çok tehlikeli olabiliyor. Ayrıca milletin lafı değil doktorlarin lafı. Zaten gebe olduğunu bildikleri halde sana zararlı birşey vermezler
Tinii_minii_mom Sevcan-1 benimde o civardaydı 25 mg içiyordum 1 senedir şindi hamile kalır kalmaz yükselmiş tekrar. 25 mg yetmez dedi doktor
Sevval0308 Sevcan-1 teşekkür ederim sona geldik artık 9 aydır alıştım içmeye ama umarım hamilelikten sonra bende kalmaz :)
Sevval0308 Tinii_minii_mom ilk 8.18 çıktı işte sonraki ay düştü ama doktorum 75 mg bile tam 0in altına düşmemiş onun için hamilelik boyunca 75 kullanacağız dedi ve her ay tahlil.yaptirdim dahiliye de.
Tinii_minii_mom Elfakca ben hiç bırakmadım canım 1 senedir hep kullanıyordum ona rağmen gebelikle artmış yine
Zynppp_0999 Tinii_minii_mom evet hamileliğimi öğrendiğim zaman troid ilacına da başlandı 3 küsürlerdeydi euthyrox 50 kullanıyorum daha dün tekrar tahlil yaptırdım endokrin bakıyor her ay yaptırıyorum 2 ye düşmüş doktor istediğimiz ayara düştü ama hamileliğin sonuna kadar kullanıcaksın böyle dedi. Hamilelikten sonra da bir süre kullanıp bıraktırcaz dedi.
Tinii_minii_mom Zynppp_0999 endokrine hiç randevu bulamadım ya nereden buldunuz istanbulda yok öyle sıra üzülüyorum bende. Dahiliyeye aldm randevuyu
35_tecrube Tinii_minii_mom gebelikte çıktı benimki başta 25 mg lik daha sonra 50 lik kullanmaya başladım her ay kontrole gidiyorum
Zynppp_0999 Tinii_minii_mom aydında oturuyorum. Canım istanbul kalabalık haliyle normal heralde. Ama dahiliye de bakıyor bulamazsan bile dahiliye doktorunla devam et. Sakın ilacı bırakma tiroid hamilelikte çok önemli kullan zaten aylık kontrolde düşecektir.
1996snl Tinii_minii_mom Tinii_minii_mom canım İstanbul’da endokrin den Şişli Hamidiye Etfal hastanesinden bulabilirsin başka biterse bulman zor ben istediğim her zaman bulabiliyorum takip et hergün mhrs de randevu saati açıldığında illa bulursun hatta gittikten sonra endokrin sana öğüt yazmasını söyle doktoruna randevu almadan sana girişteki kişi bi ay sonra geleceğin gün randevusunu veriyor hamilelerde yapıyorlar metroya gidiyordum bende Galatasaray stadı karşısı hastane
Nur_50 Tinii_minii_mom canım benim 5 falandı ben dereotu yedim sabah aç karnına birde kaya tuzunu öğütülmüş tuzunu kullandım 3 düştü şimdi tiroid sorunum yok dereotu dengeliyor