Ebruuugunes YigitPoyrazMomm dogru ama kötü birşey olsada insan nasıl kaldırsın oda bir imtihandır bazende dogumdan sonra ters giden şeyler oluyor rabbim bizleri yormasın
YigitPoyrazMomm Ebruuugunes evet doğru canım ama bilmiyorum ya rabbim hayırlısını versin inşallah rabbim bize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah🙏🙏
YigitPoyrazMomm Edihaz90 ben daha konuşmadım işte en son 2 li tarama testine gittim bayramdan sonra bakalım ne diyecek ama ben yaptırma taraftariyim sonuçta durumu iyi de olsa allah korusun bisey de olsa öğrenmek istiyorum doktorun yap diyorsa yap canım
merveliyyy YigitPoyrazMomm ben ikili üçlü yaptırmadım 4lü ve arkasından detaylı ultrason yaptırmıştım çokta gerekli değil bence