Öncelikle hayırlı olsun. Bebeğin için geçmiş olsun canım tez zamanda kavuşacaksınız inşallah. Ben pazartesi sezaryen oldum gaz çıkarma ilk yürüyüş benim için çok basitti. Eve geldikten sonra ise oturup kalkarken yatarken ağrım ve hafif sızlama oluyor ama o da çok normal ameliyat sonuçta. Ve sondadan kaynaklı idrarımı yaparken vajinamda mesanemde sanırım bi ağrı yanma oluyor. Benim idrar yılu enf. vardı ondan dolayı diye düşünüyorum. Ama genel itibariyle anlatılanlara göre şuan çok iyi hissediyorum