Merhaba hanımlar biliyorsunuzki dün doğurdum ama bugüne anlatmak nasipmiş başta suyum gelmesi üzerine hastaneye kaldırıldım incelendi bakıldı ve iki cm açıklık olduğu farkedildi.Bunun üzerine biraz daha beklendi ve kanamamda olunca sezeryane alındım.Aslında hiç sezeryan istemiyordumda doktorum diyince kesin olmuştum.Daha sonrasında da yarım saatlik ameliyattan sonra minik kızımı dünyaya getirdim 🥺😸 aslında hiç de beklemiyordum sürpriz yaptı güzelim bana diyebilirim.Şimdi sezeryan ağrılarıyla başetmeye çalışıyorum.Küvezde ve İnşallah düzelip kavuşurum kızıma.Ve sezeryan ağrılarınız kaç günde geçti merakta etmiyor değilim😁🥲 yorumlarda buluşalım hanımlar Allah isteyen ve doğurucak olan sizlere kolaylık versin diyorum şimdiden de🥰