Ayseebrar_123 Emineisy bebeğim yoğun bakım da üç aydan beri iki sefer ameliyat oldu öyle elimiz kolumuz bağlı bekliyoruz
Emineisy Ayseebrar_123 tahmin etmiştim … şuan yaşadığın acı çok büyük eminim canım benim… hep bundan korkmuştum bende … sen çok güçlü bi annesin ve bebeğin için savaşıyorsun … rabbim yardımcın olsun sabır versin …. Dualarım seninle ve bebeğinle …🤲🏻♥️