Youngmotherr Gizembltc Allah analı babalı büyütsün şey diycem sancıların varken bebiş hareket ediyor muydu daha çok benimki aşırı ediyor şuan çok sancım giriyor düzenli sancılarım 🥺 daha 32+4üm korkuyorum
Ipek_2017 Maşallah canım . Allah’ım sağlıklı ömür versin. Ne güzel doğmuş benim kızım 38+0 da 2800 doğdu. Seninkinin gelişimi çok güzelmiş. Küveze de girmemiş gözün aydın olsun 🤲🏼🤍🤍🤍
Gizembltc Bluexxx41 bende çok miğde bulantısı yaptı canım acilden gittim bulantım için serum yaptırmaya öyle çıktı yoksa hanerim bile yoktu benim ki bi kaş gündür varmış zaten sancım hatta afedersin basurum çıktı bugün çocuk içerden çok baskı yapmış meğerse
Bluexxx41 Gizembltc bende iki gündür kasık ağrısı batma ve çok aşırı hareketli bugün anormal mi diye düşünmeye başladım baya alttan baskı hissediyorum dkikada lavabodayım
Youngmotherr Gizembltc gittim az az sancım çıktı doktor tekrar olursa bekleme gel dedi bu sancılarla doğurtamam dedi
Gizembltc Youngmotherr devam ediyosa git yine. Ben gittim iki gün yatış verdi hastaneden taburcu etti sabah akşamına doğuma girdim sancı geldi çünkü ilaçların etkisi geçince
Gizembltc Bluexxx41 bi git derim yavrum gitmeden bilemezsin benim gibi boşa sancı çekmemiş olursun böyle bi durum varsa
ikbalk Gizembltc ayy sağlıkla büyüsün inşallah 🥹🥹 gözünüz aydın Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin
3premsesinannesi babyface_ Gizembltc benim kizim Gizembltc benim kizda 34 haftalik 2650dogmustu kuzeve hic girmedi profil foografimdaki o simdi 4 yasinda masallahi var rabbim saglik sihat versin insallah kocaman olur fark etmezsin zamanin nasil gectigini 😘🥰
babyface_ 3premsesinannesi Allah razı olsun ne güzel insanlarsınız ki içimi ferahlatiyorsunuz çok teşekkür ederim 🌺🤍
Gizembltc 3premsesinannesi amin inşallah içime su serpiyosunuz hepiniz gerçekten çok büyük güç kaynaği oldunuz bana çook teşekkür ederim 🙏🙏
kvrcknrs Kızlar merhaba 35+5 im şuan. Dün bulantı kusma oldu. Acile gittim serum taktılar bulantı için. Bugün de düzensiz sancılar oluyor. Napsam tekrar gitsm mi ki . Acilde nst falan bağlanmadı. Hemen serum takıldı gönderildi. Doğum belirtisi mi ki