Gizembltc 34 haftalıktı tam sancım tuttu iki gün hastanede yattım bugün taburcu oldum derken evde yeniden bir sancıııı ve sezeyanla akşam 9da oğluşumu kucağıma aldım. Şükür ciğerlerinde de sorun yok küvezede girmedi 2620 gran doğdu dua edin kızlar daha çok kilo alsın çabucacık büyüsüüünnn 🙏🙏❤️❤️❤️
Gizembltc NUR-01 ben çocuğun hareketleri diye düşünüyodum meğer sancıymış işk çocuk olunca cajillik hat safada oluyo tabiii ❤️❤️❤️
Zumra333777 Maşallah rabbim size bağışlasın inşallah alır kuzum zayıf bebekler daha kolay kilo alıyor çok şükür ❤️
umutlubianneadayi Gizembltc Maşallah canim benim sağlıkla hayırla büyüsün insallah oğluşun Rabbim en güzel kiloları versin ona 🤭 her hamile kalandan her doğurandan dua ister oldum artık kuzum bizim için de dua et lütfen bizde kavuşalım mucizemize inşallah ❤️
femme Gizembltc merhaba bende 35+4 de doğum yaptım ama etmesi güçlü değil sizin durum nasıl eme biliyormu bebek
Gizembltc femme emmeye emiyor ama çabuk yoruluyor bide tam sütün gelmiyo kızıyo gelmeyince de bırakıyo şırıngayla mama takviyesi yapıyorum. Yada iyice emsin diye şırıngadan gögüsüme süt damlatıyorum
MirsT Gizembltc masalla kilosu iyi yine üzme doğunca daha çabuk alıyorlar bol bol emzir emzirebiliyorsan hem sarılık olmasın diye
mombabe Hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah, böyle erken hafta doğumları okuyunca hiç bişeyim hazır değil panik oluyorum, ne doğum çantam ne bebek kıyafetleri ne evim. Aynı haftalardayız, sizin hazırlığınız var mıydı bari
babyface_ Gizembltc maşallah sağlıkla büyütün benimde 33 haftalik erken doğum riskim var o kadar moral oldunuz ki inşallah hemencecik kilosunu alır sağlıkla büyür
Gizembltc babyface_ inşaaşlah zamanını bekler canım ama doktorlar çok güzel ilgilenir sorunun olmaz inşallah ❤️
3premsesinannesi babyface_ Gizembltc benim kizim Gizembltc benim kizda 34 haftalik 2650dogmustu kuzeve hic girmedi profil foografimdaki o simdi 4 yasinda masallahi var rabbim saglik sihat versin insallah kocaman olur fark etmezsin zamanin nasil gectigini 😘🥰