mac Derin1812 banada aynısını yaptılar smdi alttan muayene yapa yapa resmen Doğum yaptırırlar sana ben ortalığı yıkıp imzayla çıktım hastaneden smdi 38 im hala gelen gden yok doktora bakarsak 36 da yaptrcaktı
AygyulSina mac sen oyle diyosun ama buraya biri yazmisti sancimi evde cektim yatmadim sonra hastaneye gidince sezeryana aldilar bebegimi kaybetim diye. Doktor yatis vermisse bir bildigi vardir Derin1812