Ben anadoluda academic hospital da takipliyim 20. Haftadan sonra her kontrolumuzde doktorum muayene sonu 4D bakip her muayene sonu resim veriyor 36. Haftayiz simdiden 10 tane resmimiz oldu 😊 doktorunuzun ultrason cihazinda varsa verir buyumesini bekler 20 den once bakamisti hic 4d olarak snrasinda hep baktik biz 😊 bide detayli ultrasonda 5-6 tane resm vermislerdi onu farkli bir yerde yaptirmistim heryer vermiyor diye biliyorum bikac arkadasima detaylida siyah beyaz rahim fotosu disinda 4d verilmedi detaylida da