Papatyaaa__ aynen gerçekten normal düşünüyorum ama 38 haftaya kadar beklicem gelmezse sezaryan yapacağım büyük ihtimal daha beklicek takatim kalmadı anlıyorsun zaten sen beni bebeğim iyi olsun sağlıklı olsun da vallahi bende uykusuz gecelere razıyım hastane nedir bilmeyen ben hastaneden çıkmıyoruz utanmasak orda yatıp kalkacaz ödem zaten başımın belası ne yürütüyor ne hareket ettiriyor