Kızlar belki saçma gelecek size ama ben gebeliğimin son haftalarını yaşıyorum 35+1 şu son 2 aya kadar hiç birşeyim yoktu hamile olduğumu bile unuturdum hatta ama bayramdan sonra ne olduysa deli gibi ödem topladı ellerim ayaklarım bacaklarım öyle bi şişti ki üzerine basamıyorum yüzümde göğüs arasında yaralar çıktı genital bölgemde bir baskı var ağrı var ki bacaklarımı açıp kapatamıyorum kalça ağrısı kuyruk sokumu ağrısı cabası üstüne sonradan çıkan ağrılarım kulak ağrısımı dersin diş ağrısımı dersin hamileyim diye hastanede bişey yapamıyor bugünde geniz akıntım ve ağrısı var uyku zaten yok asla isyan etmiyorum Allah’a dua ediyorum hep yeterki kuzum iyi olsun diye ama çok yoruldum çok alçılı süreçler geçiriyorum ne yapacağımı nasıl düşüneceğimi bile bilmiyorum şaştım kaldım 😔