Ysmnkrkrs sık sık toplanmaya başlamıştı benim o iki gün hep top gibiydi karnım birde daha çok ortada toplaniyodu normalxe sağda solda toplanırken o gün çoğunlukla ortada toplaniyodu.
Bebek kanala inmişti ama işte açıklık ilerlemedi suyum önden geldiği için ilerlemedi zaten ebe de dedi bı 3 kilonun kuvveti var bı 5 kilonun kuvveti var suyun da ağırlığıyla bebek kendini daha rahat iterdi dedi
Bide su tabi kayganlık sağlıyor daha kolay oluyor açılma dedi
Bende su önden çokça gelip bittiği için açılmam hiç ilerlemedi
Belki sabretsem ilerlicekti ama saatler sürecekti belliydi o bir yandan hala su geliyodu korktum bebeğime bişey olcak diye
Psikolojik olarak da bitiktim o ara açılma olmadikca zaten
İnşaallah sizin kolay ve güzel bir dogumunuz olur 💕
Zor oluyor ama ağrı acı unutuluyor herşey onların kokusuyla ☺️ şimdi uyurken bile özlüyorum 🤭