Selam kızlar. Bugün doktor randevum vardı. Açılmaya baktı 0 cm🥺Bi kötü oldum ya. En az 1 cm bekliyordum. İn şa Allah doğum sancılarım geldiğinde açılmam olur. Doğuma 0 açılmayla girmek istemiyorum.
2 haftadır su geliyor sanıyordum,çamaşırım ıslanırdı hep. Açılmaya bakarken çok feci beyaz akıntım olduğunu dedi. Fitil ve ilaç yazdı,su onun suyuymuş.
Böyle işte. Ultrasona da pazartesi gidicem,doğumdan önce son ultrason.
Bu haftalarda 0 açılması olan var mı? Ben bunu kendime dert ettim😣