Merhabalar 33+4 haftaligiz detayli usgde ilk ortaya cikti kisaliklar ve şuana kadar devam etti. Bugun kontrolum vardi nerdeyse 1 aylik gerilik mevcut. Diger ölçümler normal. Bu sekilde dogum yapan yada bildiginiz tanidigimiz var mi gercekten bir sorunla karsilasir miyim surec nasil ilerliyor :(