Yagmurben Kızlar benim ilk gebeliğim 22. Haftadayım. İlk zamanlar çok kustum bir buçuk kilo verdim. Şimdi 3 kilo almışım. Öyle herşeyi de yiyorum. Bünyem müsait kilo almaya. Sizce az mı almışım ? Çevremdeki benle aynı hafta da olanlar 6 kilo aldım ben diyor.
minikoannesi123 Yagmurben önemli olan bebeğinizin sağlıklı ve gelişiminin iyi olması. Ne güzel işte çok kilo almakta iyi değil ki :) ben 38. Haftadayim 18 kilo almışım mesela 😁😁
Agg0207 Yagmurben bende 22deyim 3 kg aldm çok normal fazla kilo almak marifet değil ki çok kilo alınca bebek çok sağlıklı olacak anlamına da gelmiyor.bnce dengeli bir şekilde almak en iyisi 👍👍
Yagmurben minikoannesi123 oda öyle ama acaba yediklerim yetersiz mi geliyor diye düşünüyorum millet habire alıyor gibi ben yerimde sayıyorum gibi 🤣 ama bebeğin kilosu normal çıkıyor gelişiminde sıkıntı yok çok şükür :)
minikoannesi123 Yagmurben hiic öyle düşünmeyin, maşallah bebeğin gelisimi de yerindeymis daha ne olsun :))
Bebiskosuu 32+4teyim 4 kilo almışım ne kadar az alırsanız o kadar iyi milletin 6 alması iyi bi şey değil doktorlar ilk aylarda hiç almayın diyorlar bebiş de iyi gayet haftasında gidiyor
pembeblog İlk gebeliğimde 39 hafta da 12 kilo almıştım smdi 2ci gebeliigm 7 haftadaym daha cok kilo alırım sanirim 🌝
Aysee1123 Yagmurben Hayır gayet iyi bende 22+3 üm 1,5 kilo aldım. Daha çok alanlar elbet var ama olması gereken o veya bu diye birşey yok aksine az almak sizin avantajınıza diye düşünüyorum. Önemli olan bebek gerisi herkesin yapısına göre değişiyor🤰🏻
Nurrdmr15 Yagmurben 26 haftadayz 4 kilo aldım ikiz gebelik olmasına rağmen 🙈 herkes aynısın hiç kilon yok diyor ama doktor ikizlerin kilosu tam uyumlu haftasıyla diyor önemli olan bebişlerin kilosu
Agg0207 duygu26 yani ozellikle yaptığım birşey yok aslnda ilk hamileligimde bende biraz çok almıştım Ama simi faydali doye bir besinden çok fazla tuketmiyorum meyve yiyeceksem eğer ki porsiyona dikkat ediyorum paketli gıdaları karbonhidratlari çok az az tüketiyorm pilav mantı makarna hamur işi tarzı şeyler evde çok nadir yapıyorum bu şekilde
1Sultanaktas Bizde 22 haftalık olduk 2 kilo aldık 😬 sanırım benim yerime eşim alıyor kilo 😬😂 o yüzden fazla takmıyorum 🥲