Gunduzalptr sağlıkla büyütün inşallah normaldede çok uyuyan biri değilim işte ⅘ saat yetiyo şimdide saat 4 uyandım duş hazırlık anca diye hayırlısı bakalım benim ilk kızımda öle olmuştu muayneye diye gidip doğuma girmiştim şimdi bende 39+1 im bakalım neler olcak :))