Duygu_23456 Yenibirannee vllha bende ya miss gibi kokuyolar ,😍 ay canım çekti oğluşumu az bir koklayım🤠
Gamzeuzunn Kaç haftalık doğum yaptınız sağlıkla büyütün inşallah çabucak iyileşmeniz dileğiyle ( yarın sabah 8.30 da benimde sezeryenim var eşimle kızım erkenden uyudu sabah 7 de yatış var diye bende kayısı çayı içiyorum uyku tutmadı :)
Gunduzalptr Gamzeuzunn 38+1 . Amin inşallah siz de bence biraz dinlenmeye bakın çünkü ben muayene diye gittim eşyalarını al gel sezeryan dedi şu an çok yorgunum keşke dün gece erken uyusaydim diyorum 😂🙏
Gamzeuzunn Gunduzalptr sağlıkla büyütün inşallah normaldede çok uyuyan biri değilim işte ⅘ saat yetiyo şimdide saat 4 uyandım duş hazırlık anca diye hayırlısı bakalım benim ilk kızımda öle olmuştu muayneye diye gidip doğuma girmiştim şimdi bende 39+1 im bakalım neler olcak :))
CeyydaDE- Çok şanslısınız ki yanınızda bende acil sezaryene alındım 30+3 de 4 gün önce suyum geldi bebeğim kuvözde şuan bana da dua edin hamişlerim sağlıkla büyüsün bir an önce kavuşayım oğluşuma 🙏🏻
Gunduzalptr CeyydaDE- en kısa zamanda rabbim kavuştursun sizi de moralinizi yüksek tutun sağlıkla büyüsün miniklerimiz🥺❤️❤️