Bilge_11 Umarım, ben zaten hamilelik sürecinde bir sürü vajinal enfeksiyon sıkıntısı çektim hâlâ cekmekteyim. O yüzden normal doğumu gözüm kesmiyor. Bir arkadaşım demişti ki doktorlar artık mutlaka normal doğumu denettirip ısrar ediyorlar ben hiç o topa girmek istemem Bilge Hanım.