gkcyr_pnr Kızlarr bugün gün aldık artık sezaryen olacağı kesinleşti çok tuhaf oldum yaa duygusallastim 5 temmuz bebeğimle kavusuyoruz her iki doğuma da hazırlamıştım kendimi nasipte bu varmış inşallah sağ salim kavusurum oğluma pozitif doğum hikayemi paylaşmak nasip olur banada 🥹🥹😊
Bilge_11 Neden sezaryen kararı aldınız sormamda sakınca var mı benimde düşüncem o yönde çünkü ama son haftalarda belli oluyor sanırım doğum şekli
gkcyr_pnr Bilge_11 ben istemedim aslında normal istiyordum ama hem çatı muayenesi oldum uygun gorulmedi hemde bebeğim iri bebek olduğu için riske girilmedi🙈
BetulT Ben de sezaryen düşünüyorum,doktor tercihe bırakıyor mu acaba o süreç nasıl oluyor anlatır misiniz lütfen. Ben özele gidiyorum ilk hamileligim doktora 28. Haftada sormuştum daha zaman var sonra konuşalım dedi,şu an 34un içindeyim
gkcyr_pnr BetulT benim doktorum iki doğum şekline de yakındı anneye bırakıyoruz birazda bebek belirliyor zaten dedi ikisde mucize derdi hep ben normal düşünüyordum ama uygun olmadığı için ameliyat günü verildi diğer doktorları bilemem tabi zorluyorlar mi yada anneye bırakıyorlar mi bilemiyorum canım🙈😊
Bilge_11 BetulT Bende aynı hafta sordum doktoruma ve ayni cevabi aldım. Umarım bize en uygun şekilde doğum yaparız sağlıkla sihhatle inşallah
gkcyr_pnr zeynozey 38 i geçiyormuş sanırım onu gecirince aliniyormus zaten genelde 38 +1 yada 2 olması lazım 😊
zeynozey gkcyr_pnr benimde sezeryan olacak doktor 39 a kadar bekleriz diyo ama sanmıyorum 38+2-3 gibi alırlar bence benide sezeryana 🤲🏻
Tuntun gkcyr_pnr canımmm hayırlı olsun bende aldım tarihimi 5 temmuz ❤️❤️ aynı gün. Sizin saat kaçta nerede olacaksiniz
gkcyr_pnr Tuntun hayırlı olsun sağ salim kucağınıza alın inşallah 😊ben Antalya da yaşıyorum medstar hastanesinde olcam inşallah erken saatlerde ilk seni alcaz dedi bugün en geç 9 olur dedi🙈
Tuntun gkcyr_pnr bendede saat 9 a aldım 7 de yatış olur dediler❤️ ayyy çok heyecanlıyım birazda korkuyorum Allah yardımcımız olsun aynı anda olacağız yazarız inşallah gene buraya agrimiz sizimiz olmasın aminn