Skarakas 2 ay dedi benim doktorumda olsun sorun değil bende psikolojik olarak çok yıprandım 3.5 yıl sonra hamile kalmıştım korunmadığımız halde olmuyordu çok sevinmiştim ama nasip değilmiş süreç beni çok yıprattı her ay acaba var mı yok mu negatif mi vs diye toparlanmam gerekiyor benimde 😒