Hamile olduğumu öğreneli 5 gün oldu 6+1 gün hamileydim kese var ama kalp atışı yoktu bugün acilenolarak kürtaj oldum şimdi çıktım daha hastaneden o kadar üzgünüm ki ağlamaktan helak oldum 😶 sizler kürtaj olduysanız ne Zaman hamile kalmanız önerildi. Yarın tekrar kan vericem eğer değerlerim düşmediyse dış gebeliği önlemek adına iğne yapılacak iyice içimin temizlenmesi için :(