Elitopatra25 hiç merak etmeyin kişiden kişiye değişebiliyor bu kimisi erken hissediyor kimisi gec hissediyor. Biz 18 19 haftalarda hissetmeye başladık ve şuan 22+3 olduk daha bugün video kaydına aldım çok tatlı tam görünüyor attığı yerden böyle karnımda belirleniyor nerde olduğu nasil attığı. İnşallah sizde en kısa zzaman da hissedip bu anın tadını cikartirsiniz.🩷🩷🫶 Rabbim sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah