Edaozdmr7 Damla sizinki normal Ben de bugün gittim kasilma artmış bayramdan önce alacak galiba sezeryan benim
Defffnee Damla bende pazartesi gıdıcem bakalım bana ne dıcek adet sancısı gibi hissediyorum ama bişi yok başka