Damla Var mı bizim gibi tekli sayılara düşenler 🤭 doğuma dair belirtileriniz başladı mı ? Bizim kızın gelmeye niyeti yok henüz sanırım 😂 Siz de durumlar nasıl?
MelikeBlbl16 Damla son 6 ama normal beklediğimiz için bizim kız da nazlı olanlardan. Gelmeye niyeti yok üzümlü kekimin😍😀
Damla MelikeBlbl16 çok bekletmesinler yinede kanala da girmemişti bizim küçük hanım pazartesi bakalım haftaya ne diyecek doktorumuz
Hilalsevimm Damla biz de son 8deyiz ama sadece nişan geldi sancı yok su yok öööyle bekliyorum 😄 cumartesi randevumuz var bakalım ne diyecekler
Damla MelikeBlbl16 onu bekliyor sanırım bizimki zaten 40 hafta olduğumuz gün 1 Temmuz bayramı göreyim diyor illa sanırım 😂