Deletedmom_110 Alprslnbal çok yakışmış ❤️beğendim ayrıca çok tarz bir elbise bu tüylüler benimde çok hoşuma gidiyo bi düğün falan olsa da alsam😂
nilsmomy Alprslnbal kemeri takmayın bence hem demode hem karnınızla beraber olmamıs kemersiz gayet güzel olur
Alprslnbal nilsmomy zaten emaneten takmıştım bi iki haftaya kavuşmaz büyük ihtimal mecbur kemersiz giycem😁😂
defnezumram Alprslnbal bencede güzel hamileyiz biz bence en güzel halimiz bu zamanlar çok takılma derim
Alprslnbal defnezumram aynen çok şükür allah bize en güzel nimeti nasip etmiş gerisi çok önemli değil çok şükür her halimize
Alprslnbal LINA20 😊teşekkürler canım mağazadan almıştım evime yakın denemem gerekiyodu canın sağolsun canım ayıp ettin😇🌸