Alprslnbal Kızlar görümcemin düğünü var bu elbiseyi aldım ama hiç içime sinmedi istedğim gibi durmadı üstümde 33 haftalık hamileyim düğünde 35 haftalık olcam karnım dahada büyük durcak çok mu kötü duruyo 😕
aminehumamoms Alprslnbal bu haftalarda ne giyersen giy zaten göbeğin belli olcak ama bennsenşn yerinde olsaydım abaya giyerdim ben sürekli abaya giyiyorum hem rahat hem tarz 😍
Alprslnbal Hamalp çok sağol inşallah içine sinen bişeler bulursun ben bunu bile zor buldum kaç haftalık hamilesin
Alprslnbal babyandmomyy kemer zaten emaneten duruyo en uçta düğün günü zaten istesemde kavuşmaz o zamana karnım dahada büyümüş olur o yüzden büyük ihtimal kemersiz kullanırım
Alprslnbal Hamalp bende evdeki elbiselerime güveniyodum geçen deniyim dedim malesef kafamdan aşşağısı geçmedi 😂
Ayezhanim Alprslnbal yakışmış canım benimde kardeşimin kınası var 32 haftaligim bende Melike Tatar trendyolda var ordan std beden elbiselerden beğendim gayet güzel durdu bakabilirisn istersen