Öncelikle kalp rahatsızlıgınız için gecmiş olsun. Bahsedilen sey basit bişey degil. Sezaryen fobisinden herkes normal dogum diyor. Ama normal dogum kalp rahatsızlığınız için kritik olabilr. Evet sezeryan bir ameliyat ama ben burda asıl önemli olanın hem annenin hemde bebegin saglıgını oldugunu düşünüyorum. Kendi içinizde terettüt varsa baska doktora görünebilirsiniz tabi ama bence yine aynı yönlendirme yapılabilir.
Sezaryene gelince bende aynı anlık korkuları yasıyorum ama gercekten o küçük bedeni kucagına saglıkla alınca geciyor her sey. Bunu düsünmek biraz rahatlatıyor. Allah yardımcınız olsun