Kızlar bugün çatı muayenesi oldum doktor uygun ama bebegin kilosu artarsa sorun olur dedi, şuan 37 haftaligim bebegimin kilosu 3129 Gr, sezeryan karar kılındı bu yüzden çünkü taşımakta biraz zorlanıyorum. Açıkçası ben normal istiyordum sezeryandan korkuyorum rahatlayamiyorim ne tavsiyesi verebilirsiniz 😔